۳ پاسخ

تو‌پریودی ک اصلا نزن تن قرمزو نارنجی میگیره...ولی اگر هنوز نشدی بزن موردی نداره

اگه اقدام کردی نکن بزار تو پریودی بکن

خطر دارهه

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری