خانما ب کودک ۷۰ روزتون سایز چند پوشک میزنین

۵ پاسخ

من سایز سه میبندم
۵۰ و خورده ای روزشه

سایز سه چند زوزه میبندم

۲ میبستم از امروز دیگه رفتیم سراغ ۳

سایز 3

من هنوز سایز دو‌ میزارم

سوال های مرتبط

مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی