۳ پاسخ

منم میدم روزی دوبار با شیر خودم برای رفلاکسش

والا منم به دحترم میدم خیلی خوبه

عالیه دیگه نشاسته داره توش ولی درکل بستگی داره بچه چقدربخوره

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی