شیر بیومیل ای ار چطوره وزن دهیش و گوارشش؟

۲ پاسخ

پیر من الان حدود ۲ ماه هست می خوره
خوبه
البته شیر خودم هم می خوره
من برای اینکه با نان ar یبوست می شد عوض کردم بیومیل ar گرفتم بهتر شد

سوال منم هست تازه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی