قرص آناهیل خوبه واسه زخم بخیه درد دارم طبیعی بودم

۲ پاسخ

اره.
ولی برای درد نیست. برای بخیه هس ک زود جوش بخوره.

من سزارین بودم تا ده روز دکتر بهم داد هر دوازده ساعت خوردم

سوال های مرتبط