۶ پاسخ

سلام بله من

آره من هر دوبارداریم لکه بینی ندیدم

اره خیلیا حتی من

اره من اصلا لکه لانه گزینی ندیدم

اره عزیزم من فقط سی درصد هستن لکه لانه گزینی دارن

اره معمولا ندارن

سوال های مرتبط