۹ پاسخ

ممنون ازتون چون من تو بارداری اولم داشتم حالا تو اقدام ولی هنوز ندیدم

آره من

.✋️

بیشتر خانما لک لانه گزینی رو نمیبینن

من اصلا یه قطره لک و خونم نیومده ازم تاحالا

بله من نداشتم لکه لانه گزینی

بله من بارداری ادلم لکه بینی نکردم دوم لکه بینی داشتم

اره من

آره بیشتر بدون لانه گزینی ان که

سوال های مرتبط