ممنون ازتون چون من تو بارداری اولم داشتم حالا تو اقدام ولی هنوز ندیدم
آره من
.✋️
بیشتر خانما لک لانه گزینی رو نمیبینن
من اصلا یه قطره لک و خونم نیومده ازم تاحالا
بله من نداشتم لکه لانه گزینی
بله من بارداری ادلم لکه بینی نکردم دوم لکه بینی داشتم
اره من
آره بیشتر بدون لانه گزینی ان که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.