۹ پاسخ

کالاندولا خیلی خوبه من واسه پای دخترم میزنم

محافظ پای ایروکس عالیه قیمتشم 200

سودوکرم عالیه

إن إن
کالاندولا

کالاندولا معجزه میکنه

آردن در آبی عالیه با یبار استفاده خوب میکنه

سودو کرم عالیه من همیشه به پا دخترم میزنم اصلا بدون پماد نمی‌زارمش
سعی کن همیشه پماد بزنی براش که نسوزه

تصویر

عزیزم این کرم و میگین عالیه
منم خریدمش

تصویر

پماد زینک و هیدروکوتیزون مخلوط بزن اب رو اتیش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی