دخترم پاش سوخته پماد زینک بزنم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ان ان بزن عالیه ولی خوب شد دیگه نزن

سودوکرم اصل

کانادولا فقط

پای دختر منم به شدت سوخته بود،بردم دکتر پماد کلوتریمازول وکالاندولا داد همزمان زدم دوسه روزه خوب شد،دیکه پوستش سوراخ سوراخ میشد از شدت سوختگی اطراف مقعدش

کالاندولا بهتره فکر کنم
آن آن هم خوبه

هر بار بشور به محض دستشویی کردن. تا پوستش نسوزه بعد با سو دو کرم. کالاندولا. کرم بچه سوختگی فیروز هر چی بزنی عالیه. غیر از این زینک که داری هیچ اثری رو سوزش و سوختگی اش نمیزاره. تند تند بشور پوستش محکم و ضخیم شه بشه.

زینک نوزاد بزن

ان ان عالیه

وایییی اردن عالیههه

کالاندولا بزن

کالاندولا بزن یا زینک اکساید فیروز یا آردن اینا خیلی خوبن

اره بزن پسر منم اسهال بود سوخته بود دکتر همینو داد

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی