۷ پاسخ

شما اصلا نباید به هیچ عنوان پوشکش کنید اگه تصمیم گرفتید از پوشک بگیرید بگید پوشک دیگه به ما نمی‌دن مال نی نی هاست دوبار که پوشک نکنید مجبور میشه تو دستشویی پی پی کنه

من به دخترم میگفتم پی پی تو بفرست بره پیش مامان باباش وگرنه تو دلت باشه گریه میکنه دلت درد میگیره اونم اوایل میترسید بعدش خوب شد وقتی پی پی میوفتاد باعاش بای بای میکرد میگفت خدافز پی پی بد 😂

کتاب زرنگ تر از جیش وپی پی انتشارات نردبان بخر صفحه کتاب بزرگ هست و بچه با اون ارتباط میگیره دختر دوستم از پی پی میترسید بااین کتاب خوب شد

پسردوست منم اینجوربود عادیه بعضی بچه هامیترسن از پی پی کردن
صندلی توالت واینابگیر
یا یه چیزکه خیللللی دوست داره قولشو بده که اگر مث جیشش بره بهش جایزه میدی

دقیقا پسر منم همینه جیششو میره دسشویی ولی برا پیپی کردنش فقط میگه پوشک... من 4بار خاستم بگیرمش اصلاااا همکاری نکرد یه هفته شد پیپیو نگه داشت و گریه های شدید که زیرچشاش کبود میشد دیگه پوشک کردم اصلاااانم حوصله ندارم گیرمش نمیدونم چه کنم.. هر چی ا که بگید براش خریدم فایده نداره

چیزای ملین بده تو روز بهش تو غذاهات الو بریز پیش غذا سوپ بده بهش

ملین بهش بدی چی؟ که مجبور شه دفع کنه نتونه نگه دار

سوال های مرتبط

مامان ریحانه خانوم مامان ریحانه خانوم ۴ سالگی
دخترمو یک سال و نیم پیش از پوشک گرفتم

ولی ولی ولیییییی تو این مدت همیشه پی پی توی پوشک یا شلوارش میکنه

یعنی حتی یه بارم تو دستشویی نکرد

نمیدونم چرا

تو این سک سال و نیم اصلا بیخیالِ این موضوع نبودما

هر رووووز هررررر راهی که بگید رفتم

کلی کتاب در مورد پی پی و جیش داره

و کلی کارتون دیده و قصه براش گفتم

جایزه خریدم و و و...

ولی موقع پی پی کردن اونقد استرس میگیره همه قولاشو فراموش میکنه

مثل مرغ پرکنده میدوه اینور اونور

دیروز خیلی عصبی بودم تایم پریودمه ولی چون وقتم ازادتر بود گفتم امروز باید این قضیه حل شه

از صبح پوشکش نکردم اونم هی پی پی داشت میبردمش دستشویی ولی نمیکرد، سریع بلند میشد فرار میکرد

و حدود پنج شش بار توی شورتش یه کم پی پی میکرد

هرچقد تلاش میکردم بقیه شو توی دستشویی بکنه نکرد

اولش با مهربونی میگفتم که چرا تو شلوارت کردی چرا نیومدی دستشویی

بعدش اونقد عصبی بودم چندبار زدمش

سرشم کلی داد زدم

خلاصه از صبح تا شب مشغولش بودم

پنج شش تا شورت کثیف کرد اخرشم با حرص پوشک پاش کردم و همشو تو پوشک کرد

کلی گریه کردم و حزص خوردم

اخه پارسال جیششو خیلی راحت یاد گرفت که بگه

نمیدونم دردش چیه که پی پیشو نمیگه

توی خواب هم جیش میکنه همیشه. بدون استثنا.

شما جام بودین چه میکردین؟