شما اصلا نباید به هیچ عنوان پوشکش کنید اگه تصمیم گرفتید از پوشک بگیرید بگید پوشک دیگه به ما نمیدن مال نی نی هاست دوبار که پوشک نکنید مجبور میشه تو دستشویی پی پی کنه
من به دخترم میگفتم پی پی تو بفرست بره پیش مامان باباش وگرنه تو دلت باشه گریه میکنه دلت درد میگیره اونم اوایل میترسید بعدش خوب شد وقتی پی پی میوفتاد باعاش بای بای میکرد میگفت خدافز پی پی بد 😂
کتاب زرنگ تر از جیش وپی پی انتشارات نردبان بخر صفحه کتاب بزرگ هست و بچه با اون ارتباط میگیره دختر دوستم از پی پی میترسید بااین کتاب خوب شد
پسردوست منم اینجوربود عادیه بعضی بچه هامیترسن از پی پی کردن
صندلی توالت واینابگیر
یا یه چیزکه خیللللی دوست داره قولشو بده که اگر مث جیشش بره بهش جایزه میدی
دقیقا پسر منم همینه جیششو میره دسشویی ولی برا پیپی کردنش فقط میگه پوشک... من 4بار خاستم بگیرمش اصلاااا همکاری نکرد یه هفته شد پیپیو نگه داشت و گریه های شدید که زیرچشاش کبود میشد دیگه پوشک کردم اصلاااانم حوصله ندارم گیرمش نمیدونم چه کنم.. هر چی ا که بگید براش خریدم فایده نداره
چیزای ملین بده تو روز بهش تو غذاهات الو بریز پیش غذا سوپ بده بهش
ملین بهش بدی چی؟ که مجبور شه دفع کنه نتونه نگه دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.