درد مگ خنده داره
خب جه ربطی داره فقط اون وقت که شیر میدی باید آروم باشی
چرا گریه؟
مهم اون تایمی که میخای شیر بدی روحیه خوب داشته باشی قبلش اشکال نداره گریه کردن گاهی خوب هم هست آدمو آروم میکنه
هرجور خودت حالت خوبه انجام بده عزیزم اگه حالت اوکی خوب شدی بده حسشو نداری شیرخشک بده
اشکالی نداره میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.