۶ پاسخ

من اسفند سقط داشتم

منم سه روز تاخیر دارم روز موعود تست زدم منفی شد
چند روز دیگه بیا با هم دوباره تست بزنیم😂😂😂😂

سلام خانوماا تا بحال کسی آمپول برای بارداری زده

امروز صب بیبی میزدی

حتی هاله هم نداشت ؟؟؟

برو آزمایش بده ایشالله که مثبت میشه

سوال های مرتبط

مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری