۳ پاسخ

اره، از پایان شیش ماه عدس و ماش رو شروع کن. خیلی خوبه براش.

بله بدید

اره من بچه‌م ۷ماه و نیم بود بردم دکتر گف چرا هنوز ماش و‌عدس ندادی و بده بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی