۴ پاسخ

من تو چاییام نبات و دارچین میریزم

اویشن ،زعفران ،رازیااااانه،زیره سبز

چون رحمت سرده نمیاد کیسه آبگرمکن بزار چایی نبات بخور جاش گرم باشه

۰جوشونده اویشن خوبه

سوال های مرتبط