اینو خریدم, نمیدونم چقدر کاربردیه😂😂




#بارداری#بارداری#بارداری

تصویر
۱۲ پاسخ

برس
تب سنج
پوار بینی
قیچی
ناخن گیر
سوهان ناخن
قاشق
شیر دوش
قطره چکان
دماسنج
ب نظرم همش کاربردیه

من جدا جدا خربدمش

چقدر شبی اسباب بازیه🥹

خیلی خوبه همه چی داره

دونه دونه میخریدی هم با کیفیت میشد هم تیکه های لازم میخریدی

تجربه نشون داده دونه دونه بخری بهتر اینجوریم یکسری معلوم نیست چیه

فقط شانه و تب سنج و ناخنگیر استفاده میشه بقیش بنظرم نه برا من که اینطور بود
حتی پوار بینی هم استفاده نشد

شونش نرمه؟؟
بنظرت برا نوزاد خوبه؟؟

از کجا سفارش دادی عزیزم
قیمت چند

منم نمی‌دونم بعضی وسیله هاش اصلا مال چی هست؟؟

منم گرفتم

بنظر کاربردی میاد تیکه هاش اما کیفیت ایناشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 🦋𝐴𝑑𝑟𝑖𝑛 مامان 🦋𝐴𝑑𝑟𝑖𝑛 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد