۲ پاسخ

کته درست کن. یه پیاز نگینی کن با کره و یکم روغن زیتون و یکم زردچوبه تفت بده سبک شد بهش کدو سبز نگینی، قارچ نگینی و گوجه فرنگی نگینی شده اضافه کن تفت بده بلدرچینو اضافه کن آب بریز بذار بپزه من تو زودپز ۴۰ دقیقه میذارم. بعد که پخت برنج رو بشور گوشت بلدرچین رو کامل جدا کن و ریزش کن ریش ریش هرطور کوچولوت میخوره با سبزیجات بریز تو برنج و برنجتو دم کن. فوق العاده لذیذ و مقویه

کبابش کن،باشعله کم سرخش کن جوشتشو بده بهش
آبگوشتش کن

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی
مامان زینب جون😍👶🏻 مامان زینب جون😍👶🏻 ۲ سالگی