۲ پاسخ

کوکو
کدو و سیب زمینی و پیاز و گوجه رو نگینی کن،پیاز سرخ کن بعد بقیه رو بهش اضافه کن.بعدش که ابش خشک شد بهش تخم مرغ بزن.بده نوشجونش.ما به این غذا میگیم هوریشت😁

من مث خوراک بادمجون براش درست میکنم با کته بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی
مامان زینب جون😍👶🏻 مامان زینب جون😍👶🏻 ۲ سالگی