۶ پاسخ

بچه من قدش ۵۹بود بهداشت گفت قدش از نمودار بالاتره ماشاالله شما خیلی عالی بوده

هزار ماشالله

ماشالا خیلی خوبه مخصوصا قدش پسر من ۴ ماهگی قدش ۶۰😔تو دفترچه که قد و وزن نمیزنه همون روز تو بیمارستان فقط اینارو مینویسن بعدش دیگه فقط واکسنا رو یاداشت میکنن

ماشالا خوبه

ماشالله وزن تولد چند بود

هزار ماشاالله

سوال های مرتبط