عزیزم بهتربود میپرسیدیداین دوتاشکل همن یا نه،نه اینکه کدوم یکی خوشکلتر الان همه گفتن شما از دخترتون سر تریدوخوشکلترید من یکی اینجور با بچم مقایسم کنه بگه تو سرتری حس بدی میگیرم بالاخره بچمه دوس دارم بهترین باشه حتی پسرم نسبت به خودم یه کم سبزس من سفیدم تا بهم میگن بچت رنگش به تو نرفته تو سفیدی خیلی ناراحت میشم امیدوارم نظرم ناراحتتون نکرده باشه ولی از سوالتون این حس بهم دست داد🥲🙏🌹
با روسریه خیلی نازتره
با روسری
هر دوتا تون نازید 😘😘
روسری داره
هر دو خوشکلن
خودت و دخترتی؟؟؟!
هردو زیبا و شبیه به هم
شبیه هم هستن اونی که روسری داره بهتره
هردوتاش شبیه همه هردوتاش خوشگله
شبیه همن که هر دو نازن
چقد شبیه ماشالله
مادر و دختر؟
شماره یک یا دووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.