بچه ها کدوم از اینا خوشگلن

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم بهتربود میپرسیدیداین دوتاشکل همن یا نه،نه اینکه کدوم یکی خوشکلتر الان همه گفتن شما از دخترتون سر تریدوخوشکلترید من یکی اینجور با بچم مقایسم کنه بگه تو سرتری حس بدی میگیرم بالاخره بچمه دوس دارم بهترین باشه حتی پسرم نسبت به خودم یه کم سبزس من سفیدم تا بهم میگن بچت رنگش به تو نرفته تو سفیدی خیلی ناراحت میشم امیدوارم نظرم ناراحتتون نکرده باشه ولی از سوالتون این حس بهم دست داد🥲🙏🌹

با روسریه خیلی نازتره

با روسری

هر دوتا تون نازید 😘😘

روسری داره

هر دو خوشکلن

خودت و دخترتی؟؟؟!

هردو زیبا و شبیه به هم

شبیه هم هستن اونی که روسری داره بهتره

هردوتاش شبیه همه هردوتاش خوشگله

شبیه همن که هر دو نازن

چقد شبیه ماشالله

مادر و دختر؟

شماره یک یا دووو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان کوروش 👑تودلی❤️ مامان کوروش 👑تودلی❤️ هفته دهم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی
مامان 💙ali💙 مامان 💙ali💙 ۲ سالگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۲ سالگی