۹ پاسخ

۷۳۰
شورتی خریدم دیروز

ما برای بچم قبل از گرونی حدود ۲۰ بسته پوشک شورتی مای بیبی گرفتیم بسته ای ۳۸۴ تومن.یه فروشگاه سر کوچمون هست میده ۶۹۵ تومن.ولی قیمت جدید ۸۴۰ تومن شده

من ۶۷۸گرفتم ولی اصلا بدرد نمیخوره خیلی پس میده

دومیلیون ماهی به مادرا ۴۰۵میدن
از اینور از حلقوم همه ما میکشن بیرون که 😑😑

۹۰۰ شده بود چند روز پیش

۸۰۰ و خورده ای

مایبیبی شورتی ۹۰۰

ن عزیزم منم هانیز می‌بستم گفتن ۶ و۵ دیکه نمیزنه مجبوری مولفیکس گرفتم
فقط،مراقبت کن ک بدنش جوش،نزنه
من اولین بار بستم بدنش قرمز شد کالاندولا زدم خوب شد دیگم خبری نیست خداروشکر

۷۵۰ دیروز گرفتم

سوال های مرتبط