۶ پاسخ

هردو رو بذار پیش کسی برو خوش باش

اگه کسی کوچیکرو نگه داره میرم

نه..
من بچم 50 روزه بود
عروسی جاری بود نرفتم.

من اخرهفته دیگه عروسی دعوتم
دخترکوچیکمو میزارم پیش مامانم
بززگه که ۴ سالونیمشه میبرم باهام
عروسی دوستمه
امااگر عروسی فایمل بود که مامانمم بودص اره میرفتم

۳ساله شیک پیک کن با خودت ببر کمتر اذیت میکنه ۳ماهه بزار پیش مادرت یا خواهرت

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی