و منی ک هنوز برای بچم سایز یک میگیرم و همچنان براش گشاده😭
بستگی ب بچه ات داره اگه درشت 3 بگیر اگه نیست و بدنش طبیعی 2 بگیر ولی چون 1 ماهشه 2 بگیر
سایز 1باید بگیری
بستگی ب وزن پچه داره من الان پسرم ۳ ماه و نیمه هنوز سایز ۱ تنش میکنم ۲ براش بزرگه در حالی ک لاغر هم نیست بچم
۲ خوبه
من ۲ میگیرم
۳ ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.