۷ پاسخ

و منی ک هنوز برای بچم سایز یک میگیرم و همچنان براش گشاده😭

بستگی ب بچه ات داره اگه درشت 3 بگیر اگه نیست و بدنش طبیعی 2 بگیر ولی چون 1 ماهشه 2 بگیر

سایز 1باید بگیری

بستگی ب وزن پچه داره من الان پسرم ۳ ماه و نیمه هنوز سایز ۱ تنش میکنم ۲ براش بزرگه در حالی ک لاغر هم نیست بچم

۲ خوبه

من ۲ میگیرم

۳ ...

سوال های مرتبط