شیرخشک نان خوبه یا اپتامیل پرونترا؟

۱ پاسخ

هم نان و اپتامیل ساده استفاده کردم هم پرونوترا
پرونوترا وزن دهی بیشتری نسبت به اپتامیل ساده داشت
ولی نان از این دوتا وزن دهی بیشتری داره

سوال های مرتبط