۶ پاسخ

من سایز صفرتا سه ماه ۴...۵ دست خریدم همشون بلوز شلوار فقط یکی سرهمی
چون تاسه ماه میتونه بپوشه
دوتا سرهمی و دوتا بلوز شلوارم ۳ تا ۶ ماه گرفتم
بادی و زیرپوشم جدا گرفتم

صفرزیادنخر همون ۲دست خوبه
من یک دست صفر خریده بود بقیش ۲تا۴

بنظرم کمه..بچهدهرچقدرمم درشت بازم صفر میخاد...پسر من ۳۹۰۰ بود تا دوماه صفر پوشید البته من بدم میاد لباس تو تن بچه زار بزنه بگم..صدلا تابزنم بدم میاد..من خودم یه ۲۰ تیکه صفر خریدم..ک سرهمی هم داره..دو دست بلوز شلوار تک هم صفر گزفتم..قشنگ بپوشه سر پسرمم همینکارو کردیم پوشید وزنگیریش هم خوب بود..چون یه دست کمه ۱ هم خیلی بزرگه زار میزنه تنشون.
بقیه رو یک و دو خریدم..

اونقدر چرته ست بیمارستانی نخر

من سرهمی نمیخرم هزینه اضافس و الان ی تومن به پایین اصلن نمیتونی لباس بگیری
و چون بیشتر بیمارستانا بخاطر ناف بچه نمیذارن تنش کنی
دو دست سایز ۰میخرم دو دستم سایز یک بچه ها زود بزرگ میشن

همون سرهمی سفید که خریدی برای عکس خوبه دیگه یک کلاه قشنگم بگیر از این مدل جدیدا فرانسوی میگن فک کنم

سوال های مرتبط