آیوا نیست، ایوا س
اوین بزار بیشتر به دخترت میاد
من خودم بین اسم تیارا .تیامیس موندم
چرا از همه نظر میخوای وقتی دلت با یوتابه .اسمشو بذار هرچی دوست داری صداش کن کیف کنی چه اهمیتی داره بقیه چی میگن
تیارا. قشنگع
بنظر من تیارا قشنگه
آیوا
نیارا
میخوای از مد نیفته هیچکدوم. همه اینا الان مده ددروز دیگه از مد میفته. مثله شاهان که یهو مد شد بعد از مد افتاد. میخوای از مد نیوفته بهار .بهاره. فاطمه
آیوا جدیدتره
آتوسا خیلی خشنه انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.