نظرتون در مورد اسم آرتمیس چیه؟

۸ پاسخ

زیاد جالب نیست عزیز

قدیمی شده

به نظر من این قشنگه
و اینکه مهم اینکه خودت و همسرت از اسمی که میذارید لذت ببرید

من ندیدم این اسم قدیمی باشه
یا جالب نباشه
همه ی اسم ها قشنگی خودشون رو دارن

بعضی از اسمارو ثبت احوال قبول نمیکنه

عزیزم نرفتی انومالی

چنتا بچه دارین

خیییلی سخته جالب هم نیست.

دختر داداش من آرتمیس😍خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری