خانوما نظرتون در مورد اسم یزدان چیه؟؟قشنگه؟

۱۴ پاسخ

عالیه😍😍
پرابهت و سنگینه بنظرم جلف نیس

خیلیییی

اره خیلی پر ابهت و مردونه اس

ارع عالیه

آره قشنگه

اسم قشنگیه
از وقتی که عقد اریایی رواج پیدا کرد یزدان بیشتر شده واقعا قشنگه

عالیههههه

من تو مجردیم همیشه دلم میخواس اسم پسرمو بزارم یزدان🥲😂😍
خیلی اسم قشنگیه

اسم پسر منه😍هم قشنگه هم ملت مجبور نیستن پوشکو بکشن پایین ببینن دختره یا پسره ما که یعد یک سال و خرده ای راضیم از انتخابمون اسم ابجیشم میخوایم بذاریم پناه میشه یزدانپناه🤣

اره ولی باز بخای دختربیاری ک اول اسم یزدان اسم بزاری سخته وگرنه بچه ابجیم یزدانه قشنگه

آره عالیه

تو شهر ما خیییلی اسم قدیمیه ، اونجا رو نمی‌دونم
ولی در عین سنگین بودن اسم قشنگیه

اره خوبه

قشنگه به نظرم ببین به فامیلیش میاد یا نه چند روز اسمشو با فامیلیش صدا بزن اگه خوشت اومد اوکیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری