هر کسی سلیقه ای داره سلیقه ی من نیست با احترام♥️
قشنگه عزیزم ، ببین این اسم شاید در نظر بقیه که از استان های دیگه هستن و فرهنگشون با ما متفاوته جالب نباشه ولی تو فرهنگ ما اسم قشنگیه به نظرم من خودمم از اسم شایلی و گونش خوشم میومد
نه عزیز قشنگ نیست
✌️عالی
قشنگه
اره عزیزم قشنگه
نه قشنگ نیست
ببخشید ولی قشنگ نیس🥲
ببخشیدا ولی بنظر من خوب نیست
با احترام نه
خوب نیست
خوبه بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.