نظرتون در مورد اسم شایلی چیه؟

۱۲ پاسخ

هر کسی سلیقه ای داره سلیقه ی من نیست با احترام♥️

قشنگه عزیزم ، ببین این اسم شاید در نظر بقیه که از استان های دیگه هستن و فرهنگشون با ما متفاوته جالب نباشه ولی تو فرهنگ ما اسم قشنگیه به نظرم من خودمم از اسم شایلی و گونش خوشم میومد

نه عزیز قشنگ نیست

✌️عالی

قشنگه

اره عزیزم قشنگه

نه قشنگ نیست

ببخشید ولی قشنگ نیس🥲

ببخشیدا ولی بنظر من خوب نیست

با احترام نه

خوب نیست

خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی روزهای ابتدایی تولد
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری