نظرتون در مورد اسم مهرشاد چیه؟ قدیمی نیست؟

۸ پاسخ

بنظرم اسم باید به دل مادر و پدر بشینه ، کاری به قدیمی و جدید نداشته باش .

قدیمیه انگار دهه ۷۰

ب قدیمی بودن اسم نگا نکن اتفاقا جدیدا خیلی مسخره ان،اسم یه عمر رو بچه میمونه لباس ک نیس مد باشه بپوشی دراری😂شادمهر قشنگ تره

خیلی قدیمیه

مهدیار، مهراد اینا جدیدترن

قشنگه عزیزم هر چی خودت دوسداری بذار....من شاهان خوشم میاد

زيباست

مهرزاد یا مهراد هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری