نظرتون در مورد اسم "رضوان" چیه؟

۱۲ پاسخ

سنگینه

با احترام قشنگ نیس

قدیمی

افتضاحه ببخشید

قشن‌گ نیس خیلیم قدیمیه اخه 😐

نه خیلی قدیمیه

خیلی هم قدیمی هم سنگین البته نظر شخصی خودتونه

خیلی قدیمی هستش خاله شوهرم که خیلی پیرند رضوانن

نظری ندارم 😐🚶

خیلی قدیمه

اسم سنگینه برای بچه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قدم خیرخانم🩷 مامان قدم خیرخانم🩷 روزهای ابتدایی تولد