۱۲ پاسخ

احساس کردم رفتم آفریقا...

منم دوسش ندارم

با احترام قشنگ نیست

منم دوست ندارم عزیزم🥲

بنظرم قشنگ نیست
بازم سلیقه خودت مهمه عزیزم

قشنگ نیس البته نظر شخصیم

عزیزم اگر به دلت نشسته اوکیه مهم اینه خودت دوست داشته باشی ولی این اسم خارجیه، شاید ثبت احوال قبول نکنه

نظرمن با احترام قشنگ نیس

اویناهم خوبه

دوست ندارم
ایدا هست اسمت
ایلا بزار

سلیقه من نیست باعرض پوزش
رو زبونم سخت میچرخع♥
بسلامتی بغل بگیری

حداقل بزار آوینا

سوال های مرتبط

مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی