مامانا نظرتون در مورد اسم "هامین" چیه قشنگه 👶🏻🧿؟!

۹ پاسخ

خیلی قشنگه

منم دوست داشتم بزارم حامین ولی چون برادر شوهرم اسمش حامد بود فوت کرده نذاشتم که شبیه اونه ناراحت میشن وقتی صداش میزنیم

آره خیلی😍

خیر قشنگ نیست

قشنگه

قشنگه

آره خیلی

خوبه

اره عزیزم قشنگع

سوال های مرتبط

مامان هامین و هلیا مامان هامین و هلیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی