مامانا نظرتون در مورد اسم شروین چیه؟

۹ پاسخ

سلیقه من نیست عزیزم

اصلا جالب نیست

با احترام قشنگ نیست

قشنگه عزیزم.
هر اسمی ک خودت دوس داری بذار..نظر بقیه رو نپرس.
من ک اسم بچمو خودم انتخاب کردم.از بقیه هم نظر نخواستم.چون توی تصمیمم نظر دیگران تاثیری نداره.

با احترام سلیقه ی من نیست

قشنگ نیست. چون معذرت می‌خوام اما اسم های مشابه این دیدم رو حیوانات خانگیشون گذاشتن

اگه از نظرخودت قشنگه قشنگه

به نظر من زیاد جالب نیست عزیزم

با احترام به نظر شما بنظرم اصلا قشنگ نیست

سوال های مرتبط

مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهشتم بارداری