مامانا نظرتون در مورد اسم رامش چیه

۱۰ پاسخ

با نهایت احترام 🙏
اصلا برام جالب نیس تو دل نمیره

اسم رامش یک نام فارسی زیبا و قدیمی‌ست.
در اصل به معنی آرامش، شادی، و خوشی به کار می‌رود. در متون کهن فارسی مثل شاهنامه هم "رامشگر" به معنی نوازنده یا کسی که شادی می‌آورد استفاده شده.

حس کلی اسم:

آرام، دلنشین و شاعرانه

بیشتر برای دختران به کار می‌رود، هرچند در گذشته برای پسر هم استفاده می‌شده

بار معنایی مثبت دارد چون یادآور موسیقی، شادی و آسودگی است

رامش خییییلی خیییییلیییی قشنگه😍😍

وانیا قشنگتره👌🏻

ارامش بزار جدیدتره

بنظرم قشنگه عزیزم🥰

سحر فکر کنم داری ب اون مرحله ک ما دچار شدیم دچار میشی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ما تاالان چنددددتا اسم انتخاب کردیم همچنان بلاتکلیف موندیم

نه قشنگ نیس

من خیلی این اسمو دوس دارم

من خوشم میاد ولی همسرم میگه خیلی قدیمی☹️

سوال های مرتبط

مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهشتم بارداری