نظرتون در مورد اسم ارغوان چیه؟

۹ پاسخ

منم دوستش دارم خیلی قشنگه قبلانا که مجرد بودم می گفتم اگه یه روز دختر دار شدم اسمشو میذارم ارغوان یا سایه یا ترانه😍 از این اسمای عجق وجقی که جدیدا میذارن خیلی جذاب تره

خیلی قشنگه

قشنگه

منم ارغوان میخوام بزارم
ولی همه میگن قشنگه اما قدیمیه،
به نظرم زیبا و اصیله
اما یکم دو دل شدم🥺
دلهان خوشم اومد میگن ثبت احوال نمیزاره

قشنگه

من دوس ندارم ولی بدلایلی ...😄😄😃😃

قشنگه😍

قشنگه👍

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وچهارم بارداری