نظرتون در مورد اسم بنیتا چیه ؟قشنگه؟

۳ پاسخ

سلیقه من نیست گلم
به نظر خودت بستگی داره

بااحترام پسند من نیست

بیشتر ب مارک وسایل میخوره این اسم ،اسمای جدید و خوش آوا هست مثل مهوا

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وچهارم بارداری