نظرتون در مورد اسم مهتا چیه؟

۱۵ پاسخ

نیکا ک شوهرت میگع قشنگتراز مهتاهس🫠

قشنگه
رو اسم همتا هم فک کن بنظرم خیلی قشنگه

ب نظرم اسم قشنگی نیست چون نظر خاستین گفتم. وبنظرم یه اسمی بذاریم که معنی دارو قشنگ باشه وحتی بعدازسال هاهم قدیمی نشه...

زیاد رو اسم حساس نباش
رو ارتعاش اسم تاکیید کن ارتعاش آنلاین رایگان توگوگل هست
اسم خودت شوهرت و اسم بچرو بده ببین ارتعاش اسم کدوم بهتره خر کدوم انرژی و ارتعاش بیشتز داشت همونو بذار

نیلا..مهتا فشنگ نیست گلم

خیلی قشنگه

همتا قشنگتره

نه این که با نظر همسرم مششکل داشته باشم..
در واقع با اسم نیکا مشکل دارم😂

همون مهتاب بدون ب

شوهرم گیر سه پیچ داده روی اسم نیکا...
نمیدونم چرا نمیخوام بزارم نیکا😁

مهسیما هم قشنگه

قشنگع

قشنگع😍

قشنگه😍.

خوبه‌😍

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری