دوستان نظرتون در مورد اسم آریوس چیه؟؟؟

۱۰ پاسخ

با احترام قشنگ نیست

من دوس ندارم بازم سلیقه ایه

تلفظش سخته ظاهرا

حالاخیلی هم دنبال اسمای نیست در جهان نباشین.مگراینکه مال شهرخاصی باشید ک این اسم بینشون رایج باشه

عزیزم ببخشید اسمی بزار ک تو مدرسه مسخرش نکنن احتمالا بهش بگن دیوث 🥵

معنیش چی میشه عزیزم؟خودتون کوردید؟

بنظرم خاص و متفاوته

قشنگ نیست

با احترام خیلی یجوریه

آریو بهتره

سوال های مرتبط

مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد