با احترام قشنگ نیست
من دوس ندارم بازم سلیقه ایه
تلفظش سخته ظاهرا
حالاخیلی هم دنبال اسمای نیست در جهان نباشین.مگراینکه مال شهرخاصی باشید ک این اسم بینشون رایج باشه
عزیزم ببخشید اسمی بزار ک تو مدرسه مسخرش نکنن احتمالا بهش بگن دیوث 🥵
معنیش چی میشه عزیزم؟خودتون کوردید؟
بنظرم خاص و متفاوته
قشنگ نیست
با احترام خیلی یجوریه
آریو بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.