نظرتون در مورد اسم دریا چیه ؟؟

۷ پاسخ

واقعا کی تعیین میکنه یه اسم قدیمیه یا جدید
اسم باید بامعنی خوش اوا ومعقول باشه دیگه قدیمی وجدید نداره

قدیمیه یکم

خواهرمم اسم دخترشو گذاشت دریا الان ۲۷ روزشه
ما هم اولش میگفتیم این چه اسمیه فلان
ولی الان هممون حس خوبی ب اسمش داریم 😍

دریا
دیار
دیدار😍
اسم بچه های بعدیت هم گفتم😂

دریا قشنگه مخصوصا اگه سفید و بور و چشم آبی باشه😅😅😅

قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی روزهای ابتدایی تولد
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دهه هشتادی❤️ مامان دهه هشتادی❤️ هفته دوازدهم بارداری