۸ پاسخ

خیلی قدیمیه دوست عزیز

هاتف ها 50 یا 60 سالشونه

قدیمی سنگین نباید فقط سلیقه شما باشه به این فکر کنید بعد مدرسه می‌ره تو جامعه خیلی بده

اصلا قشنگ نیست

نه بده

قشنگ نیس

نمیدونم سلیقه من نیست ولی اگر دوسش داری خوبه بزار بهرحال هرکسی سلیقه ش یطوری یکی دوست داره یکی دوست نداره هرکسی یچیزی رو دوست داره .
خوشت میاد بزار خیلی هم قشنگ و عالی

قشنگه ک
اسم رو باید مادر و پدر بپسندن

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دهه هشتادی❤️ مامان دهه هشتادی❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی مامان علی هفته نهم بارداری