نظرتون در مورد اسم راستین چیه

۸ پاسخ

بنظرم خوب نیست

قشنگه

به نظرم اسم بسیار زیبا و خاصیه
به معنای راستی و حقیقت چی بهتر از این ؟

خیلی قشنگه من اسم پسرمو میخوام راستین بزارم

خیلی قشنگه

شوهرم همیشه میگه یه اسمی برا پسر باید بذاری که پسفردا کاره ای شد یا مکه رفت مثلا حاج آقا بهش بیاد 😂 الان حاج آقا راستین به ما باشه یه حالیه 😂

قشنگه.

اسم قشنگیه
من خیلی دوسش دارم
انشالله نینیم پسر باشه
میخام بزارمش ،محمد راستین 🥹🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دهه هشتادی❤️ مامان دهه هشتادی❤️ هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته سی‌وچهارم بارداری