۷ پاسخ

اسم پسر من کمیل هست

ربطی به نوزاد و غیر نوزاد نداره
اسم اصیل و قشنگیه به نظرم اهورا😍

خیلی قشنگه خیلیم به روزه به نوزادم میاد.نمیشه به بچه بگی گوگولی بعد بزرگ شد اهورا صداش کنی که😂😂😂
حشمت ها هم یه روزی نوزاد بودن

وای قشنگ ترین اسم اهورا
من یکی از اقواممون گذاشته وگرنه حتما اهورا میذاشتم

نمیدونم چرا نسبت ب اسم اهو ا حس خوبی ندارم

قشنگه
کیاشا اریا دیاکو بردیا کارن گرشا سردار یزدان آلپ ارکان ایکان نیک نیکداد فراز

من پسر اولم مسیحا، دومی و میخوام بزارم هیراد

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ویکم بارداری