۶ پاسخ

قشنگه 😍

اسم پسر من آروین هست،
خیلی قشنگه.
اِروین هم هست میتونی بهش فکر کنی.

من بین کارن،آروین،آدریَن ،آروین رو‌انتخاب کردم

الان دیگه اول باید بریم ببیینیم ثبت احوال چه دستوری میده

قشنگه عزیزم

بنظر من قشنگه ...

قشنگه با ریشه فارسی ولی بین المللی ..من میخاستم بچم پسر بود بزارم آروین

سوال های مرتبط

مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری