اسم یزدان قشنگه؟

۹ پاسخ

من میخوام بزارم رو بچم اگ پسر شد😂

هرچی که از نظر خودت قشنگه همونو انتخاب کن

خیلی قشنگه
من خودم اگه پسر دار شم بین محمد صادق که اسم بابام بوده و دوس دارم بذارم اگه از پس مامانم بر بیام از اسم یزدانم خوشم میاد اگه اون نشه قطعا یزدان میذارم خیلی اسم خاص و با ابهته واسه پسر

بابا منم همش تو خونه میگه یزدان یزدان شوهرم میگع بزاریم دلشو نشکنیم سر اولی گفت احمد رضا ب حرفش نکردم هنو که هنو میگم چ کاری کردم کاش میزاشتم

همیشه قشنگه

چرا قشنگ نباشه اسم خداس دیگه

نظرمن نه
ولی بنظرم نظرت خودت مهمه از کسی نپرس

هرچی تو دوس داشته باشی اون قشنگه 😍

آره قشنگه❤️

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدا🎀🤰🏻 مامان مهدا🎀🤰🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری