مامانا نظرتون درباره اسم یزدان 😍 چیه؟

۱۴ پاسخ

من خوشم نمیاد

متنفرم از ای اسم چند تا پیر مرد تو اقواممون اسمش یزدانه همشم ی جورین

چیزی که به دل خودت میشینه قطعا قشنگه عزیزم😍هر چی که خودت دوسداری بذار

اگر خودت دوس داری خوبه .

قشنگه ولی از من می‌شنوی درباره اسم از هیچکس نظر نخواه و هرچی دوست داری بزار،چون یچیزی میگن آدم دلسرد میشه

من اسم پسرم برهانِ اگه دومیم پسر بشه به یزدان فکر میکنم.به فامیلیشونم میاد😁

اسم پسر داداشمه، ولی میگن خوب نیس اسم خدا هس

خیلی خوبه

خیلی قشنگه تکه.

منم خوشم میاد قشنگههههه

قشنگه ازالقاب خداست وقتیم بزرگ شدبهش میگن اقایزدان .یزدان آقا.حاج یزدان

اسم اصیل قشنگیه😍

قشنگه.

این همه اسمممم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری