بچها نظرتون درباره اسم سِروین چیه؟🥹

۴ پاسخ

سَروین شنیدم

خیلی قشنگه

سَروین رو شنیده بودم که قشنگه

قشنگه
اسمی رو انتخاب کن که از ته دل صداش کنی به دلت بشینه 😍

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙👼🏻 مامان 💙👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری