خواهرا نظرتون درباره اسم( محمد علی )چیه ؟🥹

۱۲ پاسخ

خیلی قشنگههه🥺😍

تومدرسه مندلی صداش میکنن😂😂یک اسم بهتر بذار،علی تنها باز بهتره

خیلی زیباست

قشنگتر از این اسما پیدا نمیشه

خیلی قشنگه

خیلییی زیباااا😍

عزیزدلم چه اسم زیبایی🥲♥️

اسم نی نی من محمد ایلیاست
که ایلیا یکی از نام های امام علی هستش

عالیه

عالیه هم شیکه هم میتونی کامل صدا بزنی ، هیچ وقتم از مد نمیفته

قشنگه اسمش 🥰🥰

خیلی قشنگه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری