تو ترکی به معنی زخم هستش
اینجا زیاد جالب نمیدونن
اگر خودت دوست داری زیباست عزیزم
من نمیپسندم چون به ترکی میشه زخم
و اسم عطره که همه دارن یارا
خیییلی قشنگه
اسم قشنگیه 😍✨
قشنگه اما من دوست ندارم کلا اسمی بذار که وقتی صدا میزنی چشمات برق بزنی ذوق کنی به حرف دیگران و اینا اهمیت نده
چون اسم مشترکه من نمیپسندم
نمیپسندم
عالیه
اسم پسر هست دیگه
دختر عمم یارا و یزدان اسم پسراشه
من دوسش ندارم سلیقه ایه
قشنگه
اسم پسره ؟
قشنگهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.