مامانا نظرتون درباره اسم یارا چیه؟

۱۳ پاسخ

تو ترکی به معنی زخم هستش
اینجا زیاد جالب نمیدونن

اگر خودت دوست داری زیباست عزیزم
من نمیپسندم چون به ترکی میشه زخم
و اسم عطره که همه دارن یارا

خیییلی قشنگه

اسم قشنگیه 😍✨

قشنگه اما من دوست ندارم کلا اسمی بذار که وقتی صدا میزنی چشمات برق بزنی ذوق کنی به حرف دیگران و اینا اهمیت نده

چون اسم مشترکه من نمیپسندم

نمیپسندم

عالیه

اسم پسر هست دیگه
دختر عمم یارا و یزدان اسم پسراشه

من دوسش ندارم سلیقه ایه

قشنگه

اسم پسره ؟

قشنگهه

سوال های مرتبط

مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری