سلام خانما نظرتون درباره اسم آرشیدا چیه

۴ پاسخ

منم اسم بچم میزارم آناهید همه میگن زشته

عزیزم اگر به دلت نشسته بذار
به قدیمی یا جدید بودن و این حرفا اصلا توجه نکن اگر بخوایم اینو در نظر بگیریم هیچ اسمی جدید نیست همه‌ی‌ اسم ها قدیمی هستن

اسم دافای دهه ۶۰-۷۰😂

اسم قشنگی هست
اسم خواهر دوستمه🤭

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دلانا مامان پرنسس دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان چهارتا نی نی مامان چهارتا نی نی ۷ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری