بچه ها نظرتون درباره اسم ایران چیه ؟؟؟

۱۱ پاسخ

خیلی قدیمیه

انتخاب خودته عزیزم ولیی خیلی قدیمه انشاءالله بزرگ که شدرفت مدرسه بچه هابخاطراسمش اذیتت میکنن بازم نظرنظرخودته خودت بایدبپسندی

سلام خانوما نظرتون در مورد اسم طهورا چیه؟اسم پسرم امیرطاهاس
بیشتر اطرافیان میگن خوب نیس

ببخشید ولی خیلی مسخره و سنگینه برای یه بچه😕

عالیه ب حرف بقیه گوش نده همین ک اسم عربی انتخواب نکردی عالیه...ایران دخت هم عالیه

ایران که قشنگه یکی بزاره دوباره مد میشه ولی ایراندخت بزاری قشنگتره

قشنگه
ایران جان
ایران خانوم
اسمش همه جا تک میشه هرجور صداش کنی به دل میشینه
منتها الان دیگه همه اسم جدید میزارن ایران به نظرشون قدیمی میاد ولی به نظر من اسم ایران همیشه قشنگه

برای بچه سنگینه

قشنگه ولی ن برای اینک بزاری روی بچه

جالب نیست

پسند من نیس

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙👼🏻 مامان 💙👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری